Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

CONCURSUL „CANGURUL LINGVIST”- MIERCURI 28 IANUARIE 2009

Posted by webmaster pe 20 Ianuarie 2009

Miercuri 28 ianuarie 2009 va avea loc concursul ” Cangurul lingvist”  LIMBA ENGLEZA la care vor participa si 10 elevi din scoala noastra. Subiectele de anul trecut sunt postate aici : cangurul lingvist clasele 5-6 , cangurul lingvist 7-8 .

14 Răspunsuri to “CONCURSUL „CANGURUL LINGVIST”- MIERCURI 28 IANUARIE 2009”

  1. melcu said

    eu_am_participat_la_cangur

  2. Anonim said

    am participat la canguru……..e ceva interesant

  3. si eu am participat la canguru la engleza…si am avut 26 corecte din 40 logik…14 greseli….ce urat….

  4. Bogdan said

    eu m-am inscris si maine dimineata incepem; sper sa am noroc si va urez si voua acelasi lucru

  5. ADELINA said

    AM PARTICIPAT SI EU LA CANGURU PE DATA DE 20.03.2009

  6. IOANA said

    SI EU AM PARTICIPAT LA CONCURSUL CANGURU LA MATEMATICA

  7. ADELINA said

    AM PARTICIPAT LA CANGURU LA MATEMATICA

  8. alina said

    am participat shi eu e ceva.,…… de cultura

  9. colcearcatalin said

    ce misto a fost la canguru nu
    e suuupertare sa concurezi la un asemenea concurs
    saalll
    la toti

  10. Alexandru said

    am fost si eu la canguru dar nu gasesc rezultatele :((

  11. Anonim said

    SI EU AM PARTICIPAT LA CANGURU DE MATEMATICA DAR NU AM AVUT TIMP SA LE TERMIN ASA CA ULTIMELE 10 LE-AM PUS LA PLESNEALA…..CE URAT

  12. diana said

    si eu am participat sa stiti…………….

  13. Yonutz said

    si eu am fost la concursul cangurul la matematica dar nu stiu daca am facut bine tot:((:((:(:l:l:l

  14. MADALINA said

    PWP UN CONCURS SUPER :* :X DECAND SUNT PE CLASA A2A PARTICIP IN FIECARE AN LA ACEST CONCURS PWP :*

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
