Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

MENTIUNE LA FAZA NATIONALA „MADE FOR EUROPE”

Posted by webmaster pe 12 Aprilie 2009

       mfeu-031Sambata 11 aprilie 2009 a intrat in concurs si proiectul nostru . Au fost unele dificultati in legatura cu laptopul scolii organizatoare si cu microfonul care au facut ca cele 5 minute de prezentare sa treaca extrem de repede, astfel incat nu am putut arata tot ce pregatisem. Oricum din cele 98 de scoli participante la faza nationala a concursului ” Made for Europe” am reusit sa luam mentiune , desi se putea mai mult. Adresez felicitari tuturor celor care s-au implicat in proiectul international „An open window”.

Impresii Oradea
From: Cosmina Cercel
        In primul rand,ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost spiritul ospitalier si respectul cu care ne-au tratat gazdele noastre,oradenii.Orasul,plimbarile si informatiile acumulate pe parcursul sederii au avut un impact pozitiv asupra mea,fapt ce determina dorinta de a mai repeta experienta…la nesfarsit…Concursul,organizarea si conditiile au fost de exceptie,cat si spiritul de echipa ce s-a dezvoltat mult mai mult.Pentru mine,prieteniile de durata(caci asa prevede prognoza) au semnificat cel mai mult.Cert este ca m-am atasat foarte mult de toti,iar departarea,bat-o vina,sper sa nu pericliteze in vreun fel amicitia noastra(ceea ce n-o sa se intample).Chiar daca am avut anumite probleme cu sonorizarea,microfonul,laptop-ul,iar discursul a fost pregatit pe ultima suta de metri,cert e ca ne-am descurcat,cu emotii,cu balbe spuse „la minut”,a fost ok. Cat despre revenirea noastra acolo,sper ca se va intampla cat de curand.Chiar am creeat o gasca,numita Gang Bang,fiind inspirati din melodia lui Puya,”undeva in Balcani”.Gasca noastra este compusa din elevii mai apropiati,cei ce ne-am inteles cel mai bine.Este un amalgan de orase:Ploiesti,Constanta,Buzau,Oradea etc.Ne-am intalnit de 1 mai,la Buzau,urmatoarea oprire fiind in Constanta,apoi in Ploiesti.Revin cu informatii proaspete.

2 Răspunsuri to “MENTIUNE LA FAZA NATIONALA „MADE FOR EUROPE””

  1. webmaster said

  2. clau a said

    Felicitari!

Lasă un răspuns

 
