Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

TEZA CU SUBIECT UNIC LA ROMANA- 7 MAI 2009

Posted by webmaster pe 1 Mai 2009

          Joi 7 mai 2009 va avea loc teza cu subiect unic la limba si literatura romana pentru elevii claselor a 7-a si a 8-a. Desi pana acum nu au aparut modele de subiecte pentru semestrul II eu am postat in pagina dedicata tezelor exemplele de anul trecut precum si subiectele date atunci. In plus aveti si baremele .Sper sa va foloseasca.

101 Răspunsuri to “TEZA CU SUBIECT UNIC LA ROMANA- 7 MAI 2009”

  1. razvan said

    teza la romana si la mate e asteptata de toti elevi unora le este frica dar daca inveti o vei absolvi cu nota de trecere 5

  2. Anonim said

    ma fratilor da nu e grea teza delok e ok😉 :*

  3. mama frate stiti ce emotii am ca dau a doua teza cu subiect unic.Credeti ca o sa iau un 8

  4. ALLYn@ said

    mie frik de tezele astea meeee!!!! oare ce subiect este??//??

  5. ALLYn@ said

    va doresc succes la toti de clasele 7 si 8 !!!!! sa luati numai note mari inclusiv yo !!!!! succes!!!!!!!!!!!!

  6. Anonim said

    SPER SA IAU NOTA MARE

  7. Anonim said

    stiu ca ii greu dar trece

  8. ANONIM said

    Eiii…da!stiti voi!…anul asta (2009) e usoara teza pe ambele semestre…k stiu de la o profa care a vorbit cu cei de la Minister… … … … … asa k n-aveti voi treaba….stati linistiti1….ok;)…

  9. gabi ivan said

    Marius frate sper sa iei un 8 k io ma pun pe invatat k nu ar strica o nota buna k la liceul meu sunt multi pe locuri putine!

  10. mihai ionescu said

    fratzilor- stiti unde as putea sa gasesc variante OFICIALE pt teza de romana?

  11. denisa said

    offf tezele astea…..

  12. parazitu said

    mai fratilor da de unde sa fac si eu rost de ceva subiecte pentru teza???? ca nu stiu!!!:S imi spuneti si mie de unde as putea pls pls pls…..id yo_black_angel2009

  13. nefertary said

    ma eu cred ca tezele vor fi usoare chiar daca mie friiiiiiiiiica de mor

  14. Anonim said

    Toti sa luati note mari ,mai ales eu in special .Bafta

  15. AnNa-MaRyA said

    BAFTA tuturor celor care dau teza!~….si eu dau is in cls a 8a…:X…bafta si sa luatzi numai d 10…ciao…;x

  16. beietelu said

    teza la rom e maine n-am stressssss………..:)))

  17. woody said

    aolo teza asta ce aiurea e da dar te ajuta in viata succes la toti

  18. marius said

    bafta la toti

  19. gigi said

    teza va fi usoara

  20. gigi said

    Teza va fi usoara ,cred. Nu ma sperie toti profii care spun ca va fi mai grea in semestrul 2. Prostii .Poate va fi usoara ca in sem 1 . Succes

  21. Andrey said

    sa nu va fie frica la romana nu va fi foarte greu shi sper sa iau nota mare shi va doresc succes la toti shi mult noroc!!!!!!!1

  22. maria said

    Oameni buni mie cam frica de aceste teze .Nu am gasit nici o varianta de teza cu subiect unic pe acest semestru si mie cam frica ca o sa ne dea greu si o sa am o nota mik .Nu sunt eu asa de optimista da………. Succes la toata lumea sa luati toti 10 asa sper sa iau si yo

  23. Anonim said

    ba unde gasesc modelul oficial????pls id meu daca il aveti marian_claudyu7

  24. FloriNel said

    Eu pe primul semestru la teza cu subiect unic la romana am luat 9:P

  25. iustin said

    treb nota mare pe lm……..oricum succes la totzi…:D

  26. Anonim said

    e cam nasha teza asta da o sa trek :-j

  27. mihaela said

    fratzzilor e usoara tezza trebuie doar sa aveti incredere in voii!!!sa spunetzi ca pot sa o fac nu ca mi-e frica fiti curajosi si va fi bine eu ma stiu pa mn ca in cl a 7 a avem mari emoti dar acum in a 8 a e sooper pa primul semestru credeam ca o sa le pik dar nu stiam dc dar asta er din cauza ca nu aveam incredere in mn:*:*:**:aveti incredere in voi ……………..beskkk

  28. Andrey said

    Si eu am o oarecare teama…Doamne de-as as lua 9.50 … !

  29. Anonim said

    sper sa iau 7 la aman2

  30. Anonim said

    succes tuturor,si mie logic presupun ca o sa fie usor pentru cei care au invatat iar cei ce nu au invatat macar un 5 daca pot

  31. Danger said

    Succes tuturor la teza sa luam numai note mari :):):)

  32. maria said

    am luat sem trecut 10 si nu ma tem :P:P

  33. maria said

    e usor „DACA INVETI”:):*

  34. maria said

    SUCCEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LA TOTI:*:*

  35. Anonim said

    in sfarsit dam si noi teza asta la romana

  36. ANDRUSK said

    NASPA RAU CU TEZELE ASTEA OFFFF….

  37. Pakaveli said

    deabia astept sa treaca tezele..

  38. anyta said

    succes tuturor…si fara emotie…nu o sa fie subiecte asa de grele asa ca toate lumea poate sa obtina peste nota 5:)poooooooooop

  39. maria said

    au extras varianta de teza la ora 9 dimineata mah……..mai uitatyva ji voi

  40. ALLYn@ said

    tezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  41. florin said

    am emotii mari inainte de teza , nu mai pot , sper eu macar sa iau 5-6 la romania si la mate 6-7 imi este frica

  42. Anonim said

    bafta tuturor la teza cu subiect unic

  43. Anonim said

    sper sa fie usor ca toti saa luam note mari:)

  44. dany said

    succes fratilor la toti bafta tuturor

  45. Anonim said

    teze pff

  46. angelyqa said

    dar grea mai e sh teza asta…

  47. Imi este frica de teza nu o mai amana astia inca o saptamana ca sa mai repet si eu

  48. Anonim said

    e cea mai grea teza

  49. bogdan said

    moor deci disper doamne ajuta sa iau 8:50 la rom doamne ajuta ca mor numai pot am asa mari emotii X(X((X :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  50. anyta said

    a cazut variantab nr.9 la teza cu subiect unica la limba romana….cine o are plz ce e la subiectul ii??

  51. Anonim said

    bafta la toata lumea care da teza azi sper s iau peste 5 la teza si sa luati toti peste nota 5

  52. gabi said

    cine stie ce s-a dat la cls a 7 a?

  53. erna said

    gata,a trecut teza la romana! ce-i drept,a fost cam greu,dar sa zicem ca am facut…..asa,cat de cat…sper sa iau un 9:D oricum,din textul dat la prima vedere n-am inteles mai nimic….ceea ce m-a bucurat a fost ca la subiectul al II-lea a fost caracterizarea unui personaj din „Baltagul”,exact ce-mi doream:D va pup si sper ca v-ati descurcat toti:*

  54. Anonim said

    nici nu-s grele

  55. byank said

    am dat teza si a fost potrivit ,nu mai fc atta necaz!!!!!!!!!

  56. Anonim said

    a fost super usoara teza ma

  57. delia said

    da subiectu undei?!

  58. Roxana said

    care are baremul la romana?
    id-ul meu:
    roxana_criss16😉

  59. Anonim said

    a fost foarte grea teza la romana

  60. anonim said

    a fost usorr ;):X

  61. roxyy said

    Sper sa i-au nota care am luat-o si pe semestrul trecut la teza de la romana.Succes tuturor si la teza de la mate.

  62. lary said

    va doresc succes tuturor si sa invatati!;););)

  63. lary said

    succes tuturor!;)

  64. a13xa said

    nu sunt asa de grele tezele dar trebuie sa fii atent si sa invetzi inainte.

  65. odo said

    a fost super greu dr cred k ioa 10

  66. ella said

    nah ka am dat shi teza…na fost chiar gre..8-|
    sper sa luatzy note mari..:)

  67. ionela said

    pfff da mai fratilor mie imi convine cu tezele astea k i mai usor decat la capacitate dar totusi ce ne-au facut acum e de neiertat dupa ce k amana teza cum vor ei ne mai si gresesc textul si s-ar putea sa ne scada 30 de puncte .Dar ce vina avem noi aici?

  68. Anonim said

    mey baieti dak inveti vreo 30 de min aksa…si in cls esti atent(cazul meu) nu are cum sa iei mai putin de 9…pe primu amluat 9,5 si aqm chiar dak nu s-au agisat m am uitat pe barem si nota e peste 9,5….fara frica…si doar putin ambitie

  69. AnomiM said

    bah fratzilior ce va e frik ashea de tezele astea unice …… io is la a 9 -a (a noua ) si nu imi este niki akuma frik . =)) … ORICUM SUCCES IN TEZA MIE SI LA TOATE CLASELE a 7 – a SI a 8 – a …. SA AVETI BAFTA .😛

  70. lion king said

    mda nu e grea k am luat 7.95 ba va vine sa credredeti i-au durut mana sa mai puna 50 de sutimi

  71. Anonim said

    nu trebuie sa va fie frica…o sa fie usor…bafta la toti

  72. andy said

    a foare usor anul acesta am luat nota 7

  73. PRofesor said

    Ati vazut copii ca no fo prea grea teza aceasta???

  74. PRofesor said

    Ati vazut copii ca n-a fost prea grea teza aceasta???

  75. Anonim said

    Succes la toti inclusiv mie

  76. Anonim said

    astazi teza ce mare :p

  77. maryyyan said

    mie nu imi e  frica stati linistiti bah si invatati;);))

  78. Anonim said

    ma fratilor nu va fie frica de teza cu subiect unic ii ca o teza simpla numa ca se da peste tot si ii mai usoara decat a profesorilor SUCCESURI LA TOTI

  79. Anonim said

    ce subiect a picat la mate cls a7-a sem 2????

  80. BoOoLyNoOo7zZz@ said

    :))))) succesess bah la teze:>
    sper z’a luati note marii..:P
    toate clasele:*
    suuuuuuuuuuucccessssssss:*:*:X:
    ;x;x;x;x;x;x…
    =)))))))..
    c bne k yo nu dau teze ink:)))

  81. anonim said

    ce grea a fost teza la mate

  82. mada said

    vreau sa dau teza cu subiect unic ca a fost super super usor anu asta

  83. misix said

    ba voi suntety tocilari
    a fost greu la romana :(( dar am luat 10:)):))

  84. liviucodau said

    sunnt emotionat nu stiu ce nota voi lua

  85. liviucodau said

    dupa mine cred ca voi lua 8 dar inca nu am aflat

  86. dan said

    Hai ma ca a fost bn.shi sper sa iau o nota cat mai mare desi io urasc limba romana totusi ma intereseaza oricum pe anul viitor dam iara examenele si astea nu se pun!!!!!

  87. Alecsss said

    A fst fff ushoara teza la lb romana cred k i`au 9,50:x

  88. TEZA CU SUBIECT UNIC CLS A 7 said

    am luat 6 nota mica

  89. andreea said

    eu sunt a 8a si sunt multumita de nota pe care am luat-o; important e k am trecut

  90. adi said

    eu am luat 9.55

  91. moni said

    inca n-am dat la romana dar cred ca o sa fie usor succes celorlalti

  92. Xulescu said

    azi la geogra shi isto, yo dau la isto (parka e mai ushor)

    bafta!!!

  93. ionika said

    gata……… a trecut…….nu a fost asa de grea ……

  94. Anonim said

    este cam greu si imi este teama😦

  95. Anonim said

    mah fratilor teza este usoara::D:D:D:D:DD:D::)):))

  96. antonio said

    NU e asa grea dar tot trb sa inveti un pic ca sa iei o nota de trecere macar 4,50 io am luat 8 si sunt fericit e bn cam scapat bafta tuturor!!!suces!!!

  97. n0rOc0sU said

    hohohoho mai fratilor ….urasc tezele….saptamana urmatoare e tezaaaaaaa………nasphaa …sper :(( sa iau o nota …succes la totzi …bafta.

  98. nimeni said

    hmm….cred k o sa ne descurcam,de aceea va urez succes la toti:) mult noroc la teza

  99. marius said

    frate eu maine dau teza 03 decembrie sper sa iau o nota mare doamne ajuta si un lucru de la mn nu mai stati timizi ca sunt trecatoare

  100. marius said

    succes la toti

  101. roxi said

    Am dat teza si am luat si la romana si la matematica 9 sunt fericita pentru nota care am luat-o si sper sa continui tot asa. Bafta ! Mult succes! Sa aveti noroc si sa invatati !

Lasă un răspuns

 
