Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

CLASA A II-A FACE BAL MASCAT

Posted by webmaster pe 9 Iunie 2009

     1 130Elevii clasei a II-a A de la scoala noastra indrumati de domnisoara invatatoare Elena Dinu au participat astazi la un frumos bal mascat . Acesta s-a desfasurat pe mai multe sectiuni : cel mai frumos costum , cel mai bun dansator , a avut loc un concurs de miss si mister . Parintii au asistat si au fost prezenti si in juriu aplaudand evolutia copiilor lor.

5 Răspunsuri to “CLASA A II-A FACE BAL MASCAT”

  1. ILIE ANDREI LUCIAN said

    eu am fost la balul mascat am fost Zoro LAUR pretenul meu a fost imbracat intr-un costum de leopard mi-a placut foarte mult am luat premiul 1 la cel mai frumos costum toata lumea s-a distrat am fost foarte incantat de toate concursurile la care am participat am m-ai castigat la o tombola o carte de colorat cu betmen am fost cu cel mai frumos costum am mai fost si NICU costumat in motanul incaltat mia placut costumul lui a mai fost si un concurs de miss si mistar am luat premiul doi la concurs ce mia placut cel mai mult la bal ca am fost toti colegi si ne-am distrat si am dansat cu toti eu prima data nu puteam s-a dansez pentru ca aveam pelerina porma mi-am dat jos pelerina si am dansat ne-am distrat cu toti.

  2. clau a said

    de ce nu ne-au invitat si pe noi?

  3. ioana said

    Balul a fost suuper frumos! Multumim d-rei invatatoare pentru organizarea acestui bal!
    Cum putem adauga si alte poze de la bal?

  4. webmaster said

    Puteti trimite poze sau mesaje pe adresa de mail blogscaieni@yahoo.com

  5. Ioana said

    Am incercat sa trimit un set de poze, dar nu am reusit!

Lasă un răspuns

 
