Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

PERIPETII LA BATRANI

Posted by webmaster pe 9 Iunie 2009

      1 066Am ajuns si la a III-a etapa de la concursul GEOGRAFIKA .De data aceasta tema a fost legata de mediu – pe 5 iunie fiind si ziua mondiala a mediului. Elevii scolii de la Batrani ne-au aratat frumoasele zone unde traiesc , o zona salbatica, plina de vegetatie . Pacat ca in acea zi a plouat astfel incat nu am putut sa admiram decat mai tarziu , cand s-a oprit ploaia , mirificul colt de natura. Din cauza faptului ca in sat nu exista conditii minime de transport, nu am putut ajunge destul de greu la locul de intalnire- la casuta unei batranele simpatice care ne-a primit la dansa cu bratele deschise.

2 Răspunsuri to “PERIPETII LA BATRANI”

  1. clau a said

    de ce nu au participat mai multi elevi de la o clasa?

  2. Privire naivă şi inocentă said

    Desi,noi am comentat atat despre aceasta excursie,am ajuns la o concluzie:in interiorul nostru nu era asa.Eu,dupa o perioada lunga de timp am realizat ca a fost o experienta noua,si pana la urma nu a fost sfarsitul lumii.Am descoperit traiul de viata al altor oameni.A fost interesant,am creat prietenii si ne-am bucurat de aerul proaspat de padure.Am colindat fiecare coltisor al padurii,admirand splendoare cerului si marele duce al lumanarilor(soarele).

Lasă un răspuns

 
