Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

Premii la „Copilarie in pasi de dans „- Baicoi 2010

Posted by webmaster pe 17 Mai 2010

     Duminica 16 mai 2010 la Casa de Cultura din Baicoi a avut loc concursul national de dans la care au participat 100 de scoli si gradinite impartite in 9 sectiuni. Scoala noastra a participat cu doua momente foarte interesante obtinand un loc I si un loc II . Felicit  trupa de dans a scolii .

Vasilescu Maria -coordonator al trupei de dans

7 Răspunsuri to “Premii la „Copilarie in pasi de dans „- Baicoi 2010”

  1. ana maria duta said

    Eu sunt elava in clasa a 4a de la scoala nr1 Boldesti si am participat la concursul Copilarie in pasi de dans de la Baicoi si ar trebui sa se difuzeze si video pentru ca am observat ca s-a filmat.Grupul meu de dans a participat cu un dans latino cu care am obtinut locul al 2 lea si un dans comic cu care am obtinut locul 1 Multumiri domnului instructor coregraf Lucian Vasilescu fara de care nu am fi reusit sa obtinem aceste premii.

  2. sergiu said

    si cei mici au luat premiul 1

  3. deea said

    podenii vechi sunt cei mai tari ura ura

  4. deea said

    olla ma bucur ca fac parte dintr-o frmatie de dans si spun cu placere ca am luat la prinul cancurs cu dansul de caracter 1 si cu dans folcaric stilizat 2 cu ajutorul domnului instructor Lucian Vasilescu. SI noi podenari suntem obisnuiti cu castigul si sperem sa fie asa in continuare.

  5. deea said

    vreu sa spun ca domnul profesor si instructorul nostru de dans lucian vasilescu face o treaba excelenta si se vede prin premiile luata cei mici 1 si 2 iar noi 1 si 2 la cei locul 1 cei mici la luat la baicio pe judete iar locul 2 pe tara deci e ceva supertare iar noi 1 2 am luat la baicoi si varul meu e in grupa cealalta si e o bucurie pt minein cei mici

  6. Cristina said

    Cum pot lua legatura cu domnul Lucian? Vreau sa fac parte din una din trupele de dans pe care le conduce. Sunt clasa a 7 a si am dansat intr-o alta trupa .

  7. You’re so cool! I do not suppose I have read anything like that before.
    So nice to find another person with some original thoughts on this issue.

    Seriously.. thanks for starting this up. This website is
    something that is needed on the internet, someone with a bit of originality!

Lasă un răspuns

 
