Scoala Gimnaziala nr. 2 orasul Boldesti-Scaeni

Str. Colinei nr. 40 ,Tel /Fax 0244/211469 ;Jud. Prahova ;Cod 105300 e-mail: blogscaieni@yahoo.com

Un gand la despartire

Posted by webmaster pe 14 Iunie 2011

             Si pentru mine,au trecut opt ani alaturi de acesti copii.Nu ma pot abtine sa nu vorbesc la inceput despre ambele clase,caci eu am simtit ca am avut o relatie deosebita cu ele.Mi-i amintesc in clasele primare,inocenti,sinceri,curiosi,afectuosi.Ma bucur ca si-au pastrat si potentat  toate aceste insusiri sufletesti nealterate de trecerea anilor si de influentele nocive din jur la care vrand-navrand sunt supusi.

Practic am evoluat impreuna si am invatat multe lucruri unii de la ceilalti.Mai ales experiente de suflet.M-am luptat intotdeauna cu emotiile care ma insoteau la fiecare ora.Imi exprim satisfactia pentru toate orele de religie pe care le-am umput impreuna,cu rugaciuni , cu intrebari si raspunsuri ,practic  cu incercarea care dureaza toata viata,de a ajunge la “cunoasterea si unirea cu Dumnezeul cel adevarat.”Am obtinut impreuna rezultate la concursuri si olimpiade,am colaborat pentru  dezbateri pe teme cu impact vital si serbari scolare.Nadajduiesc ca prin ceea ce am facut am sadit in sufletele lor o “samanta buna” care la vreme potrivita,vreme poate de incercare si suferinta,va rodi.Sper ca nu am facut ceva prin care sa va fi smintit sau tulburat.Sau daca am facut,acum e vremea iertarii.

Cu mult drag,

Alina Soare -profesor religie

2 Răspunsuri to “Un gand la despartire”

  1. Ciobanu Diana Andreea said

    Ati fost o foarte buna diriginta, am avut multe de invatat alaturi de dvs, dar im primul rand, ne-ati fost prietena si speram ca aceasta relatie sa persiste. Am petrecut mult timp alaturi de dvs, iar amintirile cu dvs nu le vom uita niciodata. Ne-ati sprijinit in tot ceea ce ne-am propus si va multumim.

    P.S. : Comentariul este lasat de intreaga clasa a8a – B.

  2. viktor said

    Va multzumim ! Nu va vom uita niciodata😀

Lasă un răspuns

 
